Postępowanie zakończone.
Numer sprawy: 3001-ILZ.261.2.2021
Nazwa zamówienia: Przegląd instalacji elektrycznej - oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w wybranych jednostkach wielkopolskiej administracji skarbowej..
Próg wartości zamówienia: poniżej 130 000 zł.
Termin składania ofert: 08 marca 2021 r. do godz. 11:00
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) sprawdzenie systemu pod względem funkcjonalnym, tzn. przez symulację uszkodzenia zasilania podstawowego,
b) sprawdzenie czy wszystkie oprawy ewakuacyjne i znaki bezpieczeństwa przełączyły się w tryb pracy awaryjnej, a następnie powróciły do normalnej pracy po przywróceniu zasilania sieciowego,
c) sprawdzenie w trakcie testu lampek kontrolnych lub urządzeń, w celu upewnienia się, że wskazania są prawidłowe,
d) sprawdzenie poprawności działania układów ładowania akumulatorów
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1 i 2 do Zaproszenia.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamówienie musi być zrealizowane zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym Zaproszeniu i jego załącznikach.
03.03.2021r.
W plikach do pobrania zamieszczono wyjaśnienia treści zaproszenia do złożenia oferty z dnia 03.03.2021 r.
10.03.2021r.
W plikach do pobrania zamieszczono informację z otwarcia ofert, które miało miejsce w siedzibie Zamawiającego w dniu 08.03.2021 r.
29.03.2021r.
W plikach do pobrania zamieszczono informację o wyborze najkorzystniejszej oferty.