Postępowanie zakończone
Numer postępowania: 3001-ILZ.260.13.2020
Nazwa zamówienia: Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu.
Termin składania ofert: 28.05.2020 r. do godz. 11:00
Opis zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu wraz z jego transportem w miejsce dostawy, rozładunkiem i wniesieniem. Poprzez dostawę należy rozumieć dostawy sprzętu transportem na koszt i ryzyko wykonawcy wraz z jego rozładunkiem i wniesieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części:
1) Część nr 1: Drobne akcesoria i okablowanie:
1. Myszy komputerowe przewodowe - 320 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku,
2. Klawiatury przewodowe - 260 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku,
3. Przełączniki biurkowe 5 portowe - 50 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku,
4. Koncentratory USB - 40 szt,, wyprodukowane po 01.01.2019 roku,
5. Patchcordy S/FTP kat. 6A LSZH o długości 0,25 m – 950 szt.,
6. Patchcordy S/FTP kat. 6A LSZH o długości 0,50 m – 470 szt.,
7. Patchcordy S/FTP kat. 6A o długości 1,00 m – 220 szt.,
8. Patchcordy S/FTP kat. 6A o długości 2,00 m – 180 szt.,
9. Patchcordy S/FTP kat. 6A o długości 3.0 m – 130 szt.,
10. Patchcordy S/FTP kat. 6A o długości 5,0 m – 150 szt.,
11. Patchcordy S/FTP kat. 6A o długości 10,0 m – 30 szt.
2) Część nr 2: Sprzęt mobilny oraz zestawy głośnomówiące:
1. Zestawy konferencyjne Jabra Speak 410 lub równoważne – 15 szt.,
2. Drukarki mobilne HP OfficeJet 202 lub równoważne – 15 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku,
3. Skanery mobilne MT4090 lub równoważne – 40 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku,
4. Zestawy słuchawkowe – 165 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku.
3) Część nr 3: Dyski SSD:
1. Dyski SSD 240 GB - 540 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku,
2. Dyski zewnętrzne 1 TB - 40 szt., wyprodukowane po 01.01.2019 roku,
3. Dyski zewnętrzne 2 TB - 40 sztuk, wyprodukowane po 01.01.2019 roku.
3. Oferowany sprzęt i akcesoria będą fabrycznie nowe, nieregenerowane, nierefabrykowane, jednorodne w ramach poszczególnych pozycji.
4. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie w terminie 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
5. Adres dostawy: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu, ul. Dolna Wilda 80A, 61-501 Poznań.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia („OPZ") zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia zaoferowany przez wykonawcę musi charakteryzować się parametrami nie gorszymi niż opisane w OPZ.
Próg wartości zamówienia: poniżej progów ustalonych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
29.05.2020 r.
W plikach do pobrania zamieszczono informację z otwarcia ofert.
25.06.2020 r.
W plikach do pobrania zamieszczono informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w części nr 1 zamówienia.
08.07.2020 r.
W plikach do pobrania zamieszczono informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w części nr 2 zamówienia.
10.07.2020 r.
W plikach do pobrania zamieszczono informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w części nr 3 zamówienia.
29.07.2020 r.
W plikach do pobrania zamieszczono zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w części nr 2 z dnia 28.07.2020 r.
04.08.2020 r.
W plikach do pobrania zamieszczono ogłoszenie o udzieleniu zamówienia dla części nr 1 i 3.
27.08.2020 r.
W plikach do pobrania zamieszczono ogłoszenie o udzieleniu zamówienia dla części nr 2.