Postępowanie zakończone
Numer: ILZ/260-0026/17/ILN
Nazwa zamówienia: Roboty budowlane pn. „Głęboka modernizacja budynków biurowych Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu" realizowane w ramach projektów współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
Termin składania ofert: 17.10.2017 roku do godz. 11:00
Opis zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. „Głęboka modernizacja budynków biurowych Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu", realizowane w ramach projektów współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Oś priorytetowa I
Zmniejszenie emisyjności gospodarki , Działanie 1.3 „Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach", Poddziałanie 1.3.1 „Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej"
2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 5 części wg lokalizacji budynków:
1) Część 1
„Głęboka modernizacja budynku biurowego w Złotowie, Al. Piasta 25, 77-400 Złotów, POIS.01.03.01-00-0163/16"
Zakres prac do wykonania :
a) termomodernizacja budynku polegająca w szczególności na:
- wymianie stolarki okiennej,
- ponownym wykonaniu wszystkich szpalet (glifów) okiennych wewnętrznych i zewnętrznych zgodnie ze stanem istniejącym,
- dociepleniu podłogi strychów i poddasza nieużytkowego,
- wymianie docieplenia nad salą narad z odtworzeniem sufitu,
- wymianie docieplenia w lukarnach,
b) remont instalacji elektrycznej polegający w szczególności na:
- wykonaniu instalacji fotowoltaicznej,
- wymianie opraw oświetleniowych na oprawy typu LED.
2) Część 2
„Głęboka modernizacja budynku biurowego w Wolsztynie, ul. Dworcowa 15, 64-200 Wolsztyn, POIS.01.03.01-00-0162/16"
Zakres prac do wykonania :
a) termomodernizacja budynku polegająca w szczególności na:
- wymianie stolarki okiennej,
- ponownym wykonaniu wszystkich szpalet (glifów) okiennych wewnętrznych (zgodnie ze stanem istniejącym) i zewnętrznych (zgodnie ze stanem projektowanym),
b) remont instalacji elektrycznej polegający w szczególności na:
- wykonaniu instalacji fotowoltaicznej,
- wymianie opraw oświetleniowych na oprawy typu LED,
c) remont instalacji c.o. polegający w szczególności na:
- wymianie instalacji c.o. na nową, zaizolowaną,
- montażu zaworów termostatycznych,
- montażu automatyki pogodowej,
- wymianie grzejników,
- wymianie źródła ciepła, kotła gazowego c.o. na gazowy kocioł kondensacyjny wraz z osprzętem.
3) Część 3
„Głęboka modernizacja budynku biurowego w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Chłapowskiego 45, 63-400 Ostrów Wielkopolski, POIS.01.03.01-00-0157/16"
Zakres prac do wykonania :
a) termomodernizacja budynku polegająca w szczególności na:
- dociepleniu ścian zewnętrznych,
- wykonaniu wszystkich szpalet (glifów) okiennych i drzwiowych zewnętrznych,
- dociepleniu stropodachu,
b) modernizacja systemu grzewczego polegająca w szczególności na :
- wymianie instalacji c.o. na nową,
- wymianie grzejników,
- montażu zaworów termostatycznych,
c) remont instalacji elektrycznej polegający w szczególności na:
- wykonaniu instalacji fotowoltaicznej,
- wymianie opraw oświetleniowych na oprawy typu LED.
4) Część 4
„Głęboka modernizacja budynku biurowego w Poznaniu przy ul. Strzeleckiej 2/6, 61-845 Poznań, POIS.01.03.01-00-0150/16"
Zakres prac do wykonania :
a) termomodernizacja budynku polegająca w szczególności na:
- ociepleniu stropodachu wentylowanego wełną mineralną,
- ociepleniu stropu nad przejazdem bramowym styropianem,
- ociepleniu ściany szczytowej budynku biurowego styropianem,
b) remont instalacji c.o. polegający w szczególności na:
- wymianie kotłów gazowych na kocioł kondensacyjny,
- wymianie instalacji c.o. na nową, zaizolowaną,
- montażu zaworów termostatycznych,
- montażu automatyki pogodowej,
c) remont instalacji elektrycznej polegający w szczególności na:
- wykonaniu instalacji fotowoltaicznej,
- wymianie opraw oświetleniowych na oprawy typu LED.
5) Część 5
„Głęboka modernizacja budynku biurowego w Gostyniu przy ul. Lipowej 2, 63-800 Gostyń, POIS.01.03.01-00-0160/16"
Zakres prac do wykonania :
a) termomodernizacja budynku polegająca w szczególności na:
- częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- dociepleniu ścian zewnętrznych i stropodachu z remontem elewacji,
b) remont instalacji elektrycznej polegający w szczególności na:
- wykonaniu instalacji fotowoltaicznej,
- wymianie opraw oświetleniowych na oprawy typu LED,
c) remont instalacji c.o. polegający w szczególności na:
- wymianie instalacji c.o. na nową,
- wymianie grzejników.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wskazany w przedmiarach robót („ślepych" kosztorysach), dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących odpowiednio zał. nr 1 do SIWZ (dla części 1), zał. nr 2 do SIWZ (dla części 2), zał. nr 3 do SIWZ (dla części 3), zał. nr 4 do SIWZ (dla części 4), zał. nr 5 do SIWZ (dla części 5).
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Jeden wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie wskazane powyżej części. Wykonawca wskazuje w Formularzu oferty (Załącznik nr 6 do SIWZ) numer/numery części, której oferta dotyczy. Każda część zamówienia musi być zrealizowana zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Próg wartości zamówienia: poniżej progów z art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
05.10.2017 r.
W plikach do pobrania zamieszczono informację zawierającą pytania i odpowiedzi dotyczące treści SIWZ.
18.10.2017 r.
W plikach do pobrania zamieszczono informację z otwarcia ofert, które miało miejsce w dniu 17.10.2017 r.
19.10.2017 r.
W plikach do pobrania zamieszczono informację o unieważnieniu postępowania dla części nr 1, 3 i 5 zamówienia.
27.10.2017 r.
W plikach do pobrania zamieszczono informację o wyborze najkorzystniejszej oferty dla części nr 4 zamówienia.
03.11.2017 r.
W plikach do pobrania zamieszczono informację o wyborze najkorzystniejszej oferty dla części nr 2 zamówienia.
20.11.2017 r.
W plikach do pobrania zamieszczono ogłoszenie o udzieleniu zamówienia dla części nr 2, 4 i unieważnieniu postępowania dla części 1, 3, 5.