Telefony

    Telefony

    Telefony

     

    Infolinia Krajowej Administracji Skarbowej (KAS):

    22 330 03 30 – z telefonów komórkowych

    801 055 055 – z telefonów stacjonarnych
    +48 22 330 03 30 – z telefonów z zagranicy
     

    Dowiedz się więcej o Infolinii Krajowej Administracji Skarbowej, wejdź na stronę https://www.podatki.gov.pl/skontaktuj-sie-z-nami/emcek-telefon-do-konsultanta-krajowej-administracji-skarbowej/#KIS

    Obsługa telefoniczna klientów

    Poniedziałek: 8:00-18:00
    Wtorek-Piątek: 8.00-15.00

    Infolinię obsługują pracownicy Krajowej Administracji Skarbowej w języku polskim.

    Po połączeniu usłyszysz komunikat powitalny.

    Wybierz cyfrę 1, jeśli chcesz połączyć się zinfolinią obsługiwaną przez pracowników urzędów skarbowych.Następnie, aby wybrać odpowiednią kategorię sprawy, naciśnij odpowiednią cyfrę na klawiaturze numerycznej telefonu:

    • Podatek dochodowy od osób fizycznych PIT - wybierz 1
    • Podatek od czynności cywilnoprawnych PCC - wybierz 2
    • Spadki i darowizny - wybierz 3
    • Podatek od towarów i usług VAT, i kasy fiskalne - wybierz 4
    • Podatek dochodowy od osób prawnych - wybierz 5
    • Podatek akcyzowy - wybierz 6
    • Rejestracja podatkowa NIP, VAT, ZAP-3, rachunek bankowy - wybierz 7
    • Umówienie wizyty w urzędzie - wybierz 8

    Na infolinii uzyskasz ogólną informację podatkowo– bez potwierdzania tożsamości. Pracownicy infolinii obsługiwanej przez pracowników urzędów skarbowych udzielają indywidualnej informacji podatkowej, po potwierdzeniu tożsamości kodem telePIN nadanym w e-Urzędzie Skarbowym.

    *Koszt połączenia jest liczony jak za połączenie lokalne lub według taryfy operatora.

    Egzekucja podatkowa

    Numery telefonów wyłącznie w sprawach postępowań egzekucyjnych prowadzonych przez Naczelnika Urzędu Skarbowego w Ostrzeszowie: 62 586 00 77.

    TelePIN w e-Urzędzie Skarbowym

    Chcesz otrzymać indywidualną informację podatkową? Udzielimy Ci jej na infolinii KAS obsługiwanej przez pracowników urzędów skarbowych po potwierdzeniu tożsamości kodem telePIN.

    Pamiętaj! Kod telePIN podajesz tylko w sytuacji, gdy to Ty nawiązujesz kontakt z infolinią KAS lub pracownikiem urzędu skarbowego.

    Dowiedz się więcejna temat usługi e-Urzędu Skarbowego – telePIN, wejdź na stronę https://www.podatki.gov.pl/e-urzad-skarbowy/druga-edycja-telepin/.

    Konsultanci Krajowej Informacji Skarbowej (KIS) są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00

    Wybierz cyfrę 2, jeśli chcesz połączyć się zinfolinią obsługiwaną przez pracowników Krajowej Informacji Skarbowej (KIS).

    Na infolinii KIS uzyskasz ogólną informację podatkowo-celną – bez potwierdzania tożsamości. Pracownicy infolinii KIS nie udzielają indywidualnej informacji podatkowej.

    Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania z e-usług.

     e-Urząd Skarbowy umożliwia załatwienie wielu spraw podatkowych online - bez wychodzenia z domu, na dowolnym urządzeniu, 24/7.

    Serwis dostępny jest po zalogowaniu na stronę https://www.podatki.gov.pl/e-urzad-skarbowy/.

    bip

    Informacje o publikacji dokumentu

     
    Data utworzenia: 01.10.2024 Data publikacji: 07.10.2024 14:19 Data ostatniej modyfikacji: 07.10.2024 14:19
    Autor: Naczelnik Urzędu Skarbowego w Ostrzeszowie Osoba publikująca: Paulina Mazurczak Osoba modyfikująca: Paulina Mazurczak
    Rejestr zmian