Postępowanie zakończone
Numer: 3001-ILZ.260.1.2019/ILN
Nazwa zamówienia: Roboty budowlane pn. „Głęboka modernizacja budynków biurowych Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu"
Termin składania ofert: 31.01.2019 roku do godz. 11:00
Opis zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. „Głęboka modernizacja budynków biurowych Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu", realizowane w ramach projektów współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Oś priorytetowa I Zmniejszenie emisyjności gospodarki , Działanie 1.3 „Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach", Poddziałanie 1.3.1 „Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej"
2 . Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 części wg lokalizacji budynków:
Część 1
„Głęboka modernizacja budynku biurowego w Złotowie, Al. Piasta 25, 77-400 Złotów, POIS.01.03.01-00-0163/16"
Zakres prac do wykonania :
a) termomodernizacja budynku polegająca w szczególności na:
- wymianie stolarki okiennej wraz z renowacja witraży,
- ponownym wykonaniu wszystkich szpalet (glifów) okiennych wewnętrznych i zewnętrznych zgodnie ze stanem istniejącym,
- dociepleniu podłogi strychów i poddasza nieużytkowego,
- wymianie docieplenia nad salą narad z odtworzeniem sufitu,
- wymianie docieplenia w lukarnach,
b) remont instalacji elektrycznej polegający w szczególności na:
- wykonaniu instalacji fotowoltaicznej,
- wymianie opraw oświetleniowych na oprawy typu LED.
Część 2
„Głęboka modernizacja budynku biurowego w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Chłapowskiego 45, 63-400 Ostrów Wielkopolski, POIS.01.03.01-00-0157/16"
Zakres prac do wykonania :
a)termomodernizacja budynku polegająca w szczególności na:
- dociepleniu ścian zewnętrznych,
- wykonaniu wszystkich szpalet (glifów) okiennych i drzwiowych zewnętrznych,
- dociepleniu stropodachu,
b) modernizacja systemu grzewczego polegająca w szczególności na :
- wymianie instalacji c.o. na nową,
- wymianie grzejników,
- montażu zaworów termostatycznych,
c) remont instalacji elektrycznej polegający w szczególności na:
- wykonaniu instalacji fotowoltaicznej,
- wymianie opraw oświetleniowych na oprawy typu LED.
UWAGA: Inwestor rezygnuje z ponownego montażu krat na rzecz zabezpieczenia okien folią antywłamaniową. W związku z tym wszelkie zapisy w dokumentacji dotyczące ponownego montażu krat są nieaktualne.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wskazany w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących odpowiednio zał. nr 1 do SIWZ (dla części 1), zał. nr 2 do SIWZ (dla części 2)
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Jeden wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie wskazane powyżej części. Wykonawca wskazuje w Formularzu oferty (Załącznik nr 3 do SIWZ) numer/numery części, której oferta dotyczy. Każda część zamówienia musi być zrealizowana zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
01.02.2019 r.
W plikach do pobrania zamieszczono informację z otwarcia ofert, które miało miejsce w dniu 31.01.2019 r. o godz. 11:30.
18.02.2019 r.
W plikach do pobrania zamieszczono informację o wyborze najkorzystniejszej oferty część 2.
21.02.2019 r.
W plikach do pobrania zamieszczono informację o wyborze najkorzystniejszej oferty część 1.
22.03.2019 r.
W plikach do pobrania zamieszczono informację o unieważnieniu postępowania część 1.
22.03.2019 r.
W plikach do pobrania zamieszczono ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.