- Zachęcamy do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu z nami.
- W wyjątkowych sprawach, których nie można załatwić elektronicznie, wprowadzamy możliwość wizyty w urzędzie przez 3 dni w tygodniu.
Korzystanie z elektronicznych form obsługi Klienta
Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania ze swoich e-usługi kontaktu poprzez e-PUAP i infolinie.
Usługi e-Deklaracje i Twój e-PIT, dostępne tylko na podatki.gov.pl (link otwiera nowe okno w serwisie zewnętrznym), pozwalają na sprawne rozliczanie podatków bez wizyty w urzędzie skarbowym.
Natomiast w serwisie biznes.gov.pl (link otwiera nowe okno w serwisie zewnętrznym) znajdują się opisy elektronicznych usług świadczonych przez urzędy skarbowe, między innymi informacje o tym w jaki sposób, elektronicznie, można złożyć wniosek i uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach oraz należnościach celnych lub stwierdzające stan zaległości.
Numery infolinii uruchomionych w naszym urzędzie oraz adres e-mail i ePUAP znajdziesz w zakładce "Kontakt" (kliknij aby przejść do strony).
Informacje podatkowe oraz usługę Twój e-PIT znajdziesz na podatki.gov.pl (link otwiera nowe okno w serwisie zewnętrznym).
Wizyta w urzędzie
W wyjątkowych sytuacjach, w których nie można załatwić sprawy przez e-usługi, możliwa jest wizyta w urzędzie skarbowym przez 3 dni w tygodniu:
- Poniedziałek od 12:00 do 18:00
- Środa od 9:00 do 15:00
- Piątek od 9:00 do 13:00
W pozostałe dni obsługa Klienta odbywa się w jednostkach KAS poprzez e-Usługi, e-PUAP i telefonicznie.
Prosimy o zachowanie wszelkich środków ostrożności.