1 lutego 2021 roku zostanie uruchomiona nowa Platforma Usług Elektronicznych Skarbowo Celnych. Oba portale (nowy i dotychczasowy) będą działały równolegle do czasu, aż wszystkie usługi elektroniczne świadczone na dotychczasowym PUESC zostaną przeniesione na nową platformę. Od 1 lutego zakładanie konta, rejestracja osób fizycznych, firm i powiązań będzie możliwa wyłącznie na nowym PUESC.
Z uwagi na konieczność przeprowadzenia prac instalacyjno – integracyjnych, w dniach 29 – 31 stycznia 2021 r. obie platformy zostaną wyłączone w zakresie usługi e-Klient.
Aby dowiedzieć się więcej przejdź do komunikatu na stronie puesc.gov.pl (link otwiera się w nowym oknie).
W tych dniach Wydział Centralna Rejestracja nie będzie rejestrował osób fizycznych, podmiotów, nie będzie nadawał numerów EORI ani uprawnień do systemów SISC.
Więcej informacji w portalu puesc.gov.pl (link otwiera się w nowym oknie).
Telefony e-Klient i EORI również będą nieczynne. Prosimy kontaktować się z ogólnopolskim Centrum HelpDesk pisząc na adres: helpdesk-eclo@mf.gov.pl (link otwiera okno nowej wiadomości w programie obsługującym pocztę elektroniczną) lub dzwoniąc na numer +48 33 483 20 55.
Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.